0 proizvoda
Srijeda, 13 Ožujak 2019 10:05

Recenzija kupca: PRS SE Custom 24

Ocijeni sadržaj
(1 Glasaj)

Odlična gitara! Kupio sam je prije koja 3-4 mjeseca i namjerno sam pričekao s recenzijom kako bih mogao biti bar malo objektivniji.

Vrlo ugodna za sviranje, meni osobno PRS-ov "wide thin" vrat jako dobro odgovara (tanak, ali malo širi vrat), ruka jednostavno klizi po vratu, sve je lako dostupno. Spoj s tijelom gitare također omogućava prilično dobar i lak pristup višim poljima/pragovima (iako meni nije to toliko osobno bitno, jer rijetko sviram toliko visoko). Završna obrada je vrlo, vrlo dobra, s dosta pažnje na detaljima (pragovi su ujednačeni, nema nikakvih oštećenja ili nepravilnosti u laku/finishu, "hardware" je izuzetno dobro i pravilno postavljen, na potenciometrima i sklopci nema klimanja, praznog hoda i sl.). To je ujedno i glavna razlika po meni korejskog SE Customa u odnosu na SE standard (koji sam također isprobao u dućanu i kod kojeg je ta završna obrada i sklapanje ipak nešto slabije kvalitete). Ono što me je oduševilo jest most ("bridge") - napravljen je tako da prilikom prigušivanja dlanom ("palm muting") ništa ne smeta (ništa nije naročito izbočeno) - dlan je vrlo lako i ugodno osloniti na most što omogućava veću kontrolu kod "palm mutinga". Također štim mašinice su kvalitetne i drže intonaciju bez problema (naravno nakon inicijalnog rastezanja žica). Kod vibrata/tremola, sviđa mi se što se ručica ne treba "ušarafljivati", već se jednostavno samo umetne, no budući da baš ne koristim vibrato ručicu, teško mi je nešto više komentirati vezano uz to. Žice koje su došle s gitarom su bile .009-.042 i prilično su dobre, ali meni su malo predstavljale izazov, jer sam do sada koristio "desetke" - bile su mi malo premekane, ali sada kad sam se navikao su mi zapravo jako dobre i super za vježbanje vibrata (jer treba koristiti više kontrole da se ne pretjera s vibratom ili ne proizvede neželjeni vibrato - mekši "touch" treba).

Što se tiče zvuka - gitara je zaista u stanju proizvesti širok raspon. Potenciometar za ton daje široku paletu, no za moj ukus, kada ga se postavi na minimum i pojačaju basevi, zvuk je malo ipak previše mutan, pogotovo na neck pickup-u. Budući da dobro reagira na najmanju promjenu, može ga se lijepo namjestiti. "Push/Pull" na tonu daje single coil zvuk koji, iako nije možda najbolji single coil zvuk, svejedno je vrlo iskoristiv usprkos malom padu u glasnoći/volumenu. A zvuk na humbuckeru (oba zapravo) je odličan – pun, topao, ali opet jasan. Meni osobno je zvuk u 3. poziciji (na neck humbuckeru) najdraži - dubok, topao, mekan, ali ne premekan (jednostavno stvar ukusa), ali za neke hard rock riffove, bridge pick up u humbucker modu je fenomenalan - oštar, bridak, jasno definiran. Osim toga, potenciometar za glasnoću (volume), kada se smanji, izuzetno lijepo počisti "drive". Zapravo, oba potenciometra vrlo dobro i jasno reagiraju.

Sve u svemu, ovo je odlična gitara i odlična vrijednost za novac. Gitara se može koristiti u raznim glazbenim stilovima, jer ima široku paletu zvukova, a kvaliteta obrade/sklapanja je vrlo dobra. Ja nemam nikakvih većih i bitnih zamjerki i još uvijek sam sretan što sam je kupio.

Recenziju napisao: Popinjo

Model PRS SE Custom 24 FR 2018 je dostupan OVDJE.

Pročitano 356 puta Poslijednja izmjena dana Utorak, 19 Ožujak 2019 11:59